maanantai 8. helmikuuta 2016

Ompelun iloa


Olen jo jonkin aikaa tuumaillut että olisi kiva ommella, mutta ompelunurkkani on ollut niin sekaisin kun olen joutunut tyhjentämään ompelutavaroitani pois tytön huoneen alta ;)
Jonkun verran olen nyt saanut sitä raivailtua (erittäin epäsiisti silti) ja olen piirrellyt kaavoja ja leikellyt kankaita jos jonkinmoisiin projekteihin :)
Kankaita pitää saada vähemmäksi eli ompelua, ompelua, ompelua ;)

Nyt olen sitten alkanut saada jo tulostakin :)


Eskarilaiselle tein toiveiden mukaisen paidan :)
Tämä piti saada heti valmistuttua päälle päikkyyn, joten taisin onnistua <3
Jotenkin aina ajattelen tyttöjen kangasmaun täysin väärin ;)
Tätäkin kangasta oli suunnitellut itselleni, mutta hyvä näin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)